Healthy Fest

We hebben twee EHBO ers ( eventueel in combinatie met beginners )  nodig voor een Healthy Fest

Dit zal plaats vinden op zondag 21 April 2024 en zal gehouden worden in het Sportpark te Uden

Wie kan er helpen

De tijden zijn van 09:30 uur t/m 15:30 uur (ongeveer )

Zou jij de EHBO-vereniging willen laten weten dat we voor het Healthy Fest graag gebruik willen maken van twee EHBO'ers? Fijn als ze van 09.30 tot 15.30 paraat staan. Wij zullen voor drankjes en een lunch zorgen. Bij de Keien is een AED aanwezig, dus deze hoeven zij niet mee te nemen.

Op 21 april organiseren wij van Reactief Uden samen met Atletiek vereniging de keien het Healtyfest Uden in het sportpark.

Wij hebben hiervoor de hele dag nog een Ehbo-er nodig.

Zondag 21 april 2024 vindt in Sportpark Uden de tweede editie van het RAU Maashorst Healthy Fest plaats. Een dag vol workshops en inspiratiesessies op het gebied van sport, vitaliteit, mindfulness, voeding en meer. Zondag 21 april 2024 is het zover: de tweede editie van het RAU Maashorst Healthy Fest.

Startdatum zo 21-04-2024 09:30
Einddatum zo 21-04-2024 15:30
Aangemeld 4
Nog beschikbare plaatsen 0
Locatie De Keien

Sorry, we hebben het maximum aantal deelnemers bereikt.

Locatie kaart